środa, 21 marca 2012

Angel's dream



Angel's dream kolekcja zimowa - metalowe elementy zwiewne piórka, skrzydła, ważki
Kolory anielskie,kamienie takie jak - jasne odcienie koralu, opal, kwarc, onyks, noc kairu i turkus.

Opal Spirit

Angel's hearth - sodalit


Opal spider

Opal flight


Night flight 




Opal wing II - opal i hematyt

Dream set - turkus i howlit


Night Flight III - onyks

Innocence - opal


Water Nymph - marmur

Ice Valley - marmur

Angel's wing - miętowy turkus
Opal wing - opal
Angel's wing - biały koral

Opal lady
White spirit - howlit + turkus


Blue Spirit - turkus +_ masa perłowa



Night flight - noc kairu


Golden moon - noc kairu

Night flight II - noc kairu
Day flight - howlit


Częścią kolekcji są także naszyjniki DREAMERS:

Feather 



Unity










6 komentarzy:

  1. Oglądam je juz chyba drugi raz i chociaż motywy z czaszkami nie przekonują mnie z ogóle, to muszę przyznać, że te delikatne z piórkami itp. są bardzo ciekawe. Zwłaszcza te czarne i przeźroczyste.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam te bransoletki z opalu:) są równie magiczne jak z nocy kairu:) uwielbiam niezwykłe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztują bransoletki i gdzie mozńa je kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam
      Proszę o kontakt na malwina113@gmail.com
      Ceny wahają się od 30 do 60 zł za szt. zależnie od użytego kamienia. Wykonuję bransoletki na zamówienie pod konkretny rozmiar.
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Angel's hearth - sodalit - tym kamieniem jestem oczarowana! Kojarzy mi się z oceanem, wolnością, przestrzenią i spokojem z nutka porywczości! <3
    a ostatnio choruję na Twoje turkusy i howlity ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że to Ty wykonujesz te cudne bransoletki <3??
    Pierwszy raz jestem na Twoim blogu. Oczarował mnie :)!
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń