poniedziałek, 4 czerwca 2012

Wyniki konkursu

Wygrywa Zuzanna

Jakkolwiek nie jestem pewna czy to prawda, jednak pomysł rządzi !!

Zuzanna
zuziia114@interia.eu
Jestem skrzypaczką, jeśli tak mogę siebie nazwać, która charakteryzuje się wyjątkową miłością do bransoletek. Wierzę w to, że biżuteria jest dla nas swego rodzaju ochroną, amuletem, który chroni nas przed wszystkimi nieszczęściami, a podobno jeśli bardzo się w coś wierzy, to staje się to prawdą. Tuż przed moim wyjściem na scenę złamał się mój ukochany wisiorek - klucz wiolinowy i odtąd każdy koncert jest dla mnie traumą, co nietrudno zrozumieć, bo niemal wszystkie kończą się tragicznie. Biżuteria dla mnie nie jest tylko zwyczajną ozdobą, ale częścią mnie, moim serduszkiem, którego nie da się posklejać, gdy brakuje kawałka. Liczę na to, że kiedyś jeszcze los się do mnie (i moich skrzypiec) uśmiechnie. Być może za sprawą biżuterii Malvare... ; )))


pozdrawiam
Malw



3 komentarze: